SÅ DU ÄR HÄR NU?

image2
Äntligen! Efter viss förskjutning är vi nu på gång att börja kursen Kreativ Text. Vi fick in otroligt många anmälningar till den här första omgången och därför, tyvärr, kunde inte alla få plats. Vi är ungefär 23 deltagare. På reservlistan står tjugo till. Så, om någon känner på sig att de inte kommer att deltaga trots att man fått plats, då är det bra om man säger till i god tid. Jag hoppas att alla kommer.

I övrigt, så länge, jag har lagt upp fyra skrivövningar om ni vill ha något att roa er med. Jag kommer att försöka hålla den takten resten av terminen. Så, fyra övningar i veckan.

Missa inte den lilla fyrkantiga rutan till vänster - där kommer nya skrivtips varje dag, på engelska.

Så småningom kommer ni att skicka in era texter, får jag hoppas ...

Ha det gott så länge - vi ses!

Conny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0